FacebookGoogle+

TIM.pl laureatem konkursu e-commerce

Sklep internetowy TIM.pl zwyciężył w kategoriach „Mobilny design roku” i „Najlepsze dostosowanie do sprzedaży wielokanałowej” w grupie średnich i dużych sklepów w konkursie e-Commerce Polska awards 2015, organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.

Internetowe sklepy zgłoszone do konkursu oceniało jury złożone z ponad 20 fachowców z branży e-commerce. Wyniki tegorocznej edycji ogłoszono 18 listopada w Warszawie. Oprócz TIM.pl wśród tegorocznych laureatów znalazły się m.in. e-sklepy: Answer.com, BRW.com.pl, Kazar.com, Gorseciarka.pl, Zalando.pl czy Balladine.com. Pełna lista laureatów i wyróżnionych na znajduje się na stronie www.ecpawards.pl/laureaci.

Od uruchomienia w Tim S.A. sprzedaży online minęły zaledwie niecałe trzy lata. Dlatego też podwójne zwycięstwo w e-Commerce Polska awards 2015 naprawdę nas zaskoczyło. Bardzo cieszy mnie, że branża e-commerce zauważa i docenia także sklepy działające na rynku B2B, takie jak nasz TIM.pl – komentuje Artur Piekarczyk, członek zarządu i dyrektor ds. handlu Tim SA.

W kategorii „Mobilny design roku” TIM.pl pokonał e-sklepy: Bellodecor.com.pl, Gandalf.com.pl, Militaria.pl, Yes.pl. W przypadku „Najlepszego dostosowania do sprzedaży wielokanałowej” okazał się lepszy od Sephora.pl.

W branży dystrybucji artykułów elektrotechnicznych jako pierwsi wybraliśmy e-commerce jako główny kanał sprzedaży. Ta decyzja wymagała dużej odwagi i wiary w sukces. Coraz lepsze wyniki finansowe, rosnąca dynamicznie liczba klientów oraz dwie nagrody przyznane przez najbardziej doświadczonych przedstawicieli branży e-commerce w Polsce potwierdzają, że dokonaliśmy właściwego wyboru – podsumowuje Artur Piekarczyk.

Aktualności

Notowania – GIE

Wyniki GUS

Archiwum

Elektrosystemy

Śledź nas