FacebookGoogle+

Kaczmarek Electric poprawił sprzedaż o 37%

System Eaton DiagnoseKaczmarek Electric w roku 2015 zanotował znaczący wzrost sprzedaży i uruchomił sześć nowych oddziałów. W tym roku sieć hurtowni planuje realizację nowych projektów i zapowiada kolejne inwestycje.

W ubiegłym roku przychody Kaczmarek Electric, ogólnopolskiej sieci hurtowni elektrotechnicznych, wyniosły według wstępnych danych 377 mln zł, co w porównaniu z rokiem 2014 oznacza wzrost o prawie 37%.
Duży wzrost sprzedaży to rezultat m.in. konsekwentnej strategii rozwoju opartej na kilku filarach. Z jednej strony – na rozwoju terytorialnym spółki, a z drugiej – na bardzo przyjaznych relacjach ze współpracownikami i partnerami handlowymi, co jest wpisane w „DNA” firmy. Ponadto dajemy naszym klientom bardzo duże wsparcie merytoryczne (w różnych segmentach), dzięki czemu mogą oni obsłużyć najbardziej wymagające kontrakty. Efekt jest taki, że w 2015 r. obdarzyło nas zaufaniem prawie 29 tys. klientów – komentuje Cezary Kaczmarek, prezes Kaczmarek Electric.
W 2015 roku spółka uruchomiła sześć oddziałów. Tym samym na koniec ubiegłego roku sieć dystrybucji Kaczmarek Electric liczyła 61 placówek handlowych, w tym 54 oddziały i siedem biur.
Otwierane przez nas oddziały to punkty działające w formie elektromarketów, w których miksujemy walory tradycyjnej hurtowni z wygodą obsługi funkcjonującą w nowoczesnym handlu. Taki model sprzedaży jest bardzo dobrze przyjmowany przez klientów, dlatego nie tylko nowe placówki powstają w tej formule. Istniejące wcześniej oddziały też systematycznie przekształcamy w elektromarkety. Obecnie mamy ich już 41, a w najbliższych miesiącach ta liczba będzie systematycznie rosnąć – dodaje Cezary Kaczmarek.

PRZYCHODY KACZMAREK ELECTRIC (w mln zł)

PRZYCHODY KACZMAREK ELECTRIC (w mln zł)

Nowe inicjatywy

Rozwój sieci to tylko jeden z czynników, który miał istotny wpływ na wysoką dynamikę sprzedaży zanotowaną w roku ubiegłym. Wzrost obrotów to również efekt poczynionych przez spółkę w ostatnim czasie inwestycji w procesy logistyczne i obsługi klienta. Położono duży nacisk na zapewnienie fachowego wsparcia sprzedaży w różnych segmentach rynku ze strony nowo utworzonych działów: Inwestycyjnego, Przemysłowego, Efektywności Energetycznej oraz Biura Projektowego.
Nowy rozdział w działalności spółki Kaczmarek Electric otwiera także udział we wspólnym przedsięwzięciu z kluczowymi dystrybutorami artykułów elektrotechnicznych w Polsce – Grupie TAK.
Stworzyliśmy wspólnie z A-T i TIM Grupę TAK. Unikatowy model współpracy w ramach tego projektu pozwoli naszym firmom zbudować przewagę na rynku w wielu obszarach – podkreśla Cezary Kaczmarek.
Prezes spółki zapowiada jednocześnie realizację kolejnych przedsięwzięć.
Właśnie trwają ostatnie przygotowania do nowego projektu. Poinformujemy o nim już wkrótce, dokładnie 18 kwietnia – zapowiada prezes.

Kolejna edycja Grand Prix Kaczmarek Electric MTB

Firma od lat angażuje się w realizację działań CSR (Corporate Social Responsibility – społeczna odpowiedzialność biznesu). Jednym z przykładów tego typu przedsięwzięć jest cykl wyścigów rowerowych Grand Prix MTB Kaczmarek Electric, którego siódma już edycja ruszy 17 kwietnia w Rydzynie.
Rozwój firmy Kaczmarek Electric opieramy na partnerstwie, pasji, profesjonalizmie. Partnerstwo to wartość, która towarzyszy nam na każdym kroku. A pasja? Pasja jest we wszystkich naszych działaniach, dlatego jesteśmy wiarygodni w tym, co robimy. Profesjonalizm to jakość i poziom obsługi, jakie dajemy naszym klientom. To on w konsekwencji ułatwia partnerstwo. Z pasji zrodził się cykl wyścigów rowerowych Grand Prix Kaczmarek Electric MTB, który od początku istnienia cieszy się rosnącą popularnością. W pierwszej edycji w 2010 roku, w trzech etapach, wzięło udział 385 uczestników. W roku ubiegłym liczba startujących przekroczyła już 5 tys. – podkreśla Cezary Kaczmarek.

LICZBA UCZESTNIKÓW STARTUJĄCYCH W GP KACZMAREK ELECTRIC MTB

LICZBA UCZESTNIKÓW STARTUJĄCYCH W GP KACZMAREK ELECTRIC MTB

Rywalizacja rowerzystów z branży elektrotechnicznej

Podobnie jak w roku ubiegłym, rowerzyści będą rywalizować na trzech dystansach: mini (do 25 km), mega (30-50 km) i giga (60-100 km), w 32 kategoriach. Jedną z kategorii jest Branża Elektrotechniczna, której patronuje Magazyn Elektrosystemy.
W tym roku już po raz piąty patronat nad kategorią branżową objął Magazyn Elektrosystemy. Mam nadzieję, że rowerzyści, którzy na co dzień związani są z branżą elektrotechniczną, stawią się na starcie w jeszcze szerszym gronie. Z roku na rok liczba osób startujących w tej klasyfikacji systematycznie rośnie. W ostatniej edycji cyklu udział wzięło 111 zawodników – podsumowuje prezes.
Magazyn Elektrosystemy jako patron medialny ufundował nagrodę w postaci kamery sportowej. Zostanie ona rozlosowana wśród uczestników z kategorii Branża Elektrotechniczna startujących w ostatnim etapie cyklu w Wolsztynie.

 

Aktualności

Notowania – GIE

Wyniki GUS

Archiwum

Elektrosystemy

Śledź nas