Facebook

Ampli stawia na sprzedaż oświetlenia pod własną marką

Sieć hurtowni elektrotechnicznych Ampli zamierza rozwijać sprzedaż oświetlenia pod marką własną. To jedno z działań mających na celu poprawę wyników finansowych.
Aby poprawiać wyniki finansowe, będziemy koncentrować się na sprzedaży importowanego oświetlenia pod własną marką, głównie opraw indukcyjnych typu highbay (oświetlenie dużych hal, magazynów itp.), naświetlaczy (oświetlanie terenów zewnętrznych), opraw dla stacji benzynowych oraz opraw typu LED głównie do iluminacji budynków – czytamy w komunikacie Ampli.
Władze spółki podkreślają również, że priorytetem nadal pozostaje poprawa płynności finansowej, marży na sprzedaży i redukcja kosztów.
W pierwszym kwartale skonsolidowane przychody Ampli wyniosły 15,3 mln zł i były o 1,8% niższe niż rok wcześniej. Pomimo nieznacznego spadku obrotów, spółce znacząco udało się zmniejszyć stratę, która wyniosła 64 tys. zł. Rok wcześniej była na poziomie -516 tys. zł.

Czerwiec 2014

Aktualności

Notowania – GIE

Wyniki GUS

Archiwum

Elektrosystemy

Śledź nas