Facebook

GreenWay dostarczy ładowarki dla Mazdy i jej klientów

GreenWay Polska i Mazda Motor Poland podejmują współpracę w zakresie sprzedaży, instalacji i zarządzania ładowarkami aut elektrycznych. Urządzenia będą dostarczane klientom Mazdy decydującym się na zakup modeli elektrycznych, pojawią się także w placówkach sieci dealerskiej i w warszawskiej centrali Mazdy. Obsługą i zarządzaniem wszystkich ładowarek zajmie się GreenWay w ramach oferty dla biznesu, GreenWay Opero.

W ramach podpisanej między GreenWay Polska i Mazda Motor Poland umowy o współpracy, przy salonach Mazdy w naszym kraju pojawią się w ciągu najbliższych dwóch lat punkty ładowania zarządzane przez GreenWay. Oprócz dostarczenia ładowarek i ich instalacji, spółka zajmie się także niezbędnymi dla takich urządzeń uzgodnieniami z Urzędem Dozoru Technicznego.

– Współpraca z dealerami samochodowymi jest naturalnym kierunkiem rozwoju naszej oferty dla biznesu. Dealerzy potrzebują stacji ładowania jeśli oferują modele elektryczne, jednak instalacja, obsługa techniczna i zarządzanie ładowarkami może być dla nich utrudnieniem. Nie jest to podstawowa ich działalność, wiąże się także z angażowaniem dodatkowych zasobów ludzkich oraz inwestowaniem w niezbędne narzędzia. Wychodzimy naprzeciw tym potrzebom zapewniając obsługę tych procesów i wspierając naszych klientów w pełnieniu obowiązków operatorów stacji ładowania – oznajmia Rafał Czyżewski, prezes GreenWay Polska.

W ramach wewnętrznych uzgodnień, Mazda postanowiła dostosować autoryzowane salony dealerskie do sprzedaży pojazdów elektrycznych wyposażając je w stacje ładowania. Mają one służyć ładowaniu samochodów demonstracyjnych, tych znajdujących się w serwisie oraz należących do klientów, także zewnętrznych (część stacji będzie ogólnodostępna).

W ramach usługi GreenWay Opero, firma GreenWay będzie zarządzać tymi stacjami oraz w pełni obsługiwać użytkowników końcowych na rzecz Mazdy. Współpraca między stronami obejmie także zakup przez Mazdę ładowarek domowych, przeznaczonych dla właścicieli nowo zakupionych samochodów elektrycznych japońskiego producenta. Urządzenia te będą przekazywane klientom wraz z zakupem Mazdy MX-30 z limitowanej serii First Edition. W razie potrzeby, w ramach dodatkowo płatnej usługi zamówionej przez klientów, GreenWay – po sprawdzeniu technicznych możliwości instalacji – zainstaluje urządzenia w ich domach.

Kolejnym obszarem wspólnych działań jest także możliwość oferowania kierowcom elektrycznych modeli Mazd przedpłaconych kart umożliwiających ładowanie pojazdów w całej sieci GreenWay.

Aktualności

Notowania – GIE

Wyniki GUS

Archiwum

Elektrosystemy

Śledź nas