FacebookGoogle+

Doktorvolt rozwija sprzedaż przez internet

OkladkaES_01_2015W najbliższych miesiącach Doktorvolt – internetowa hurtownia elektrotechniczna – planuje budowę magazynu wraz zapleczem biurowym oraz dynamiczny rozwój asortymentu w swoim sklepie. Dzięki inwestycjom firma spodziewa się w 2015 r. 70-procentowej poprawy obrotów i wzrostu zatrudnienia o 50%.

Doktorvolt, rodzinna hurtownia elektrotechniczna specjalizująca się w sprzedaży internetowej, działa na polskim rynku od października 2013 r. Firma powstała na bazie doświadczeń, jakie jej właściciele zdobyli na rynku niemieckim, gdzie od pięciu lat również prowadzą internetowy sklep oferujący wyroby elektrotechniczne.
Do Niemiec wyjechaliśmy z żoną ponad 10 lat temu, a ponad pięć lat temu – w roku 2009 – postanowiliśmy założyć tam sklep internetowy oferujący produkty elektrotechniczne. Z powodzeniem wprowadziliśmy na ten rynek m.in. wyroby takich firm jak Elektro-Plast Opatówek czy Bemko, które do dziś są naszymi kluczowymi partnerami biznesowymi. Internet otworzył nam drzwi na hermetyczny i uporządkowany rynek niemiecki, przy okazji szybko zapoznaliśmy się z jego realiami. Sklep internetowy w Niemczech prowadzimy w myśl zasady „klient ma zawsze rację”, co od lat procentuje rosnącym gronem zadowolonych klientów – podkreśla Zbigniew Maleska, właściciel firmy Doktorvolt.

Nowy magazyn

Po powrocie do kraju właściciele niemieckiego sklepu postanowili powielić ten model działalności na rynku polskim, zakładając internetową hurtownię Doktorvolt. Hurtownia działa od ponad roku, jednak największe zmiany czekają ją w roku 2015. Kluczową dla jej działalności inwestycją będzie budowa kolejnego magazynu w Dobrodzieniu (woj. opolskie) wraz z zapleczem biurowym.
Wszystkie pozwolenia na budowę już zostały wydane. Wbicie pierwszej łopaty pod budowę magazynu o powierzchni 500 m² planowane jest na kwiecień, a zakończenie inwestycji na wrzesień – dodaje Zbigniew Maleska.

Rozwój asortymentowy

Oprócz budowy zaplecza magazynowo-biurowego Doktorvolt planuje intensywny rozwój oferty asortymentowej. Firma zamierza poszerzać swoją ofertę zarówno o produkty obecnych jak i nowych dostawców.
Systematycznie pracujemy nad poszerzaniem naszej oferty. Obecnie promujemy na rynku polskim m.in. spółkę SEZ Krompachy, słowackiego producenta o wieloletnich tradycjach w wytwarzaniu aparatury modułowej. Jest to marka znana i ceniona na świecie, jednak w Polsce jeszcze nieodkryta. SEZ Krompachy jako jedna z nielicznych firm wytwarza swój towar w 100% w Unii Europejskiej. Jesteśmy przekonani o wysokim standardzie jej produktów. Świadczy o tym wiele certyfikatów, a zwłaszcza bardzo restrykcyjny i rygorystyczny niemiecki VDE – dodaje właściciel Doktorvolt.

STRUKTURA SPRZEDAŻY  W FIRMIE DOKTORVOLT

STRUKTURA SPRZEDAŻY
W FIRMIE DOKTORVOLT

Doktorvolt

Internetowa hurtownia elektrotechniczna Doktorvolt kieruje swoją ofertę głównie do klientów indywidualnych, którzy odpowiadają za 60% jej obrotów, oraz do małych i średnich firm elektroinstalacyjnych (30%). Pozostały udział stanowi sprzedaż dla przemysłu (5%) i innych klientów (5%).
Naszą ofertę kierujemy przede wszystkim do klientów detalicznych oraz instalatorów. Najważniejsze są dla nas rozmowy z klientami po wysyłce towaru. W razie ewentualnych problemów reagujemy szybko i z korzyścią dla kupującego. Zapewniamy gwarancję zwrotu pieniędzy do 30 dni. Warto również podkreślić to, że nasz sklep internetowy spełnia kryteria jakości Trusted Shops, dlatego też został wyróżniony europejskim znakiem jakości Trusted Shops – podsumowuje Zbigniew Maleska.

Aktualności

Notowania – GIE

Wyniki GUS

Archiwum

Elektrosystemy

Śledź nas