Nowa France kontynuuje rozwój sieci dystrybucji
Rozwój terytorialny, spójność wizerunkowa oraz dalsza poprawa jakości obsługi klienta to główne działania realizowane obecnie przez Nowa France, jedną z największych hurtowni elektrotechnicznych działających na polskim rynku.
Ubiegły rok Nowa France zakończyła istotnym wzrostem sprzedaży. Przychody spółki zwiększyły się o blisko jedną czwartą i wyniosły 244,5 mln zł wobec 198 mln zł w roku 2013. W pierwszym kwartale ten trend wzrostowy był kontynuowany.
Wraz ze wzrostem sprzedaży rośnie także zasięg terytorialny, o czym świadczy stale rozwijająca się sieć sprzedaży spółki. W ostatnim czasie Nowa France otworzyła kolejne trzy oddziały, zlokalizowane w Chełmie, Ostrowcu Świętokrzyskim oraz Olsztynie.
– Naszym celem jest dynamiczny rozwój i umocnienie pozycji na rynku hurtowni elektrotechnicznych. W związku z tym nieustannie staramy się wprowadzać innowacje w naszych działaniach, które sprawią, że klienci korzystający z naszych usług będą usatysfakcjonowani – oznajmia Tomasz Jeszták, członek zarządu oraz dyrektor zarządzający w Nowa France.
Ekspansja firmy zakłada nie tylko otwarcia nowych oddziałów, ale również ich spójność wizerunkową i wygodę dla klientów. W części oddziałów pojawiły się miejsca zwane „strefą klienta”, gdzie kontrahenci mogą napić się kawy oraz w wygodnych i estetycznych warunkach omówić kwestie handlowe.
– Polepszenie obsługi klienta ma nam też zapewnić m.in. standaryzacja oddziałów. Chcemy, żeby klient wchodząc do dowolnego oddziału naszej firmy w Polsce zastawał tak samo wyglądające miejsce, w którym otrzyma najwyższej jakości fachową pomoc – dodaje Tomasz Jeszták.
Do tej pory proces standaryzacji przeszła prawie połowa oddziałów Nowa France.