Facebook

Philips przedstawił system Indoor Positioning

29 marca w Warszawie odbyła się konferencja zorganizowana przez Philips Lighting Poland. Podczas spotkania firma zaprezentowała swój inteligentny system pozycjonowania wewnątrz pomieszczeń –Indoor Positioning. Rozwiązanie bazuje na infrastrukturze oświetleniowej LED oraz nowych funkcjach aplikacji mobilnej. Jest przeznaczone przede wszystkim dla sklepów detalicznych i umożliwia kreowanie atmosfery, a także nakierowywanie klientów na wybrane obszary w sklepie. Możliwości systemu przedstawił Tomasz Waszkiewicz – Retail Director CEE Philips Lighting Poland.

Tomasz Waszkiewicz – Retail Director CEE Philips Lighting Poland

Uczestnicy konferencji zorganizowanej przez Philips Lighting Poland

Firma omówiła również wyniki testów skuteczności tego typu rozwiązań, na przykładzie systemu Philips StoreWise. Dane zostały zebrane podczas badań prowadzonych we współpracy z niemieckimi organizacjami DFKI oraz EIT Digital, w jednym z supermarketów sieci sklepów spożywczych Globus. Oprócz znaczącej redukcji zużycia energii na oświetlenie (o 75%), inteligentna aranżacja światła przyczyniła się zwiększenia sprzedaży i podniesienia efektywności działania personelu. Szerszy opis systemów pozycjonowania Philips oraz wyników badań zamieszczamy w artykule technicznym na stronie 38.

Aktualności

Notowania – GIE

Wyniki GUS

Archiwum

Elektrosystemy

Śledź nas