Facebook

Astor wprowadza nowy system wsparcia technicznego

Na początku stycznia firma Astor wprowadziła dla swoich klientów nowy system Pomocy Technicznej Astor (PTA), który zastąpił System Wsparcia Technicznego Astor (SWT). Nowe rozwiązanie dotyczy wsparcia technicznego i usług serwisowych świadczonych od momentu dokonania zakupu bezpośrednio w firmie Astor lub w firmie integratorskiej. Dzięki niemu klienci otrzymują bezpłatny 24-godzinny dostęp do serwisu online Platforma Internetowa Astor oraz pakiet bezpłatnych usług pomocy technicznej. Głównym celem PTA jest podniesienie komfortu klientów firmy poprzez zwiększenie efektywności rozwiązywania zagadnień technicznych, wyż-szą dostępność inżynierów pomocy technicznej oraz klarowną ofertę wsparcia technicznego i usług serwisowych. W nowym systemie wprowadzane są także bony premiowe do wykorzystania jako upusty przy kolejnych zakupach. Astor uruchomił również dodatkowe kanały kontaktu z inżynierami wsparcia technicznego.

Aktualności

Notowania – GIE

Wyniki GUS

Archiwum

Elektrosystemy

Śledź nas