Facebook

IKEA apeluje o zwrot wadliwych lamp sufitowych

IKEA apeluje do klientów, którzy posiadają lampę sufitową HYBY, LOCK lub RINNA, by niezwłocznie ją zdemontowali i zwrócili w najbliższym sklepie IKEA, gdzie otrzymają pełen zwrot kosztów zakupu.

IKEA została powiadomiona przez klientów o incydentach, gdy szklany klosz lampy spadł na podłogę. W kilku przypadkach konieczne okazało się udzielenie pomocy medycznej poszkodowanym.

– IKEA bardzo poważanie traktuje kwestię bezpieczeństwa swoich produktów, dlatego każdy z nich jest testowany i sprawdzany pod kątem zgodności z obowiązującymi normami i przepisami. Jednak pomimo tego, dotarły do nas zgłoszenia przypadków, gdy klosz lampy spadł na podłogę. W trosce o bezpieczeństwo klientów chcemy uniknąć podobnych wypadków, dlatego podjęliśmy decyzję o wycofaniu lamp z rynku – czytamy w komunikacie prasowym firmy.

IKEA_LAMPY

Lampy sufitowe Hyby oraz Lock znajdowały się w sprzedaży na wszystkich rynkach IKEA (Lock od 2002 roku, a Hyby od 2012 roku), natomiast lampa Rinna oferowana była od 2010 roku w 11 krajach europejskich oraz w Chinach. Lampy sufitowe Hyby, Lock oraz Rinna można oddać w najbliższym sklepie IKEA, gdzie zostanie dokonany pełen zwrot kosztów zakupu. Dowód zakupu (paragon) nie jest konieczny, by otrzymać zwrot. Więcej informacji można uzyskać w dziale obsługi klienta w najbliższym sklepie IKEA lub telefonicznie pod numerem (22) 275 05 00.

Aktualności

Notowania – GIE

Wyniki GUS

Archiwum

Elektrosystemy

Śledź nas