EDF rozpoczyna sprzedaż energii elektrycznej on-line
Od drugiej połowy maja oferta sprzedaży energii elektrycznej przez EDF Polska dla klientów biznesowych z sektora małych i średnich firm jest dostępna w sprzedaży on-line. EDF Polska jest pierwszą firmą, spośród dużych graczy na polskim rynku energetycznym, która oferuje taką możliwość.
– Nowy serwis EDF został przygotowany z myślą o szybko rosnącej grupie klientów szukających oszczędności. Intuicyjny proces polega na przejściu klienta przez proste kroki formularza, polegające m.in. na: podaniu podstawowych informacji dotyczących zużycia energii w firmie, grupy taryfowej oraz załączeniu aktualnej faktury. Proces może zostać przeprowadzony w całości on-line z wysyłką umowy na skrzynkę email, lub kurierem. W przypadku pytań możliwe będzie również sfinalizowanie zakupu przez telefoniczny kontakt z doradcą EDF – informuje spółka w komunikacie.
Wraz z uruchomieniem serwisu sprzedaży on-line, EDF przygotował dla przedsiębiorców zestaw atrakcyjnych ofert dostępnych w tym kanale sprzedaży. EDF Polska rozpoczęła sprzedaż energii dla małych i średnich przedsiębiorstw w lutym ubiegłego roku. W pierwszym roku działalności zakontraktowany wolumen sprzedaży energii wyniósł 400 GWh, a liczba obsługiwanych punktów sprzedaży energii zbliża się do 5 tys.