Columbus Energy sprzedał 100 „Abonamentów na słońce”
Columbus Energy sprzedał 100 pierwszych „Abonamentów na słońce”. Montaż zestawów fotowoltaicznych rozpocznie się we wrześniu. „Abonament na słońce” to nowy produkt firmy, oferowany od początku czerwca tego roku. Prognozy spółki przewidują, że w latach 2016-2020 zostanie zrealizowanych 50 tys. tego typu instalacji. Columbus rozważa także wdrożenie ogólnopolskiego programu dla instytucji sakralnych. W lipcu firma wykonała instalację PV o mocy 10 kWp na siedzibie Episkopatu Polski w Warszawie.
– Rynek sakralny jest niezwykle specyficzny, gdyż bardzo długo wypracowuje się na nim relacje. Dla tego rynku przygotowaliśmy produkt z dotacją, ale również dostosowaliśmy go pod oczekiwania wymagającego klienta. Sprzedaż w tym segmencie mocno rośnie i spodziewamy się pierwszych większych instalacji jeszcze w tym roku. Powinny one bardzo pozytywnie wpłynąć na nasze przychody – oznajmia Dawid Zieliński, prezes spółki.
W drugim kwartale tego roku Columbus Energy zarobił na czysto 121 tys. zł i miał ponad 2,1 mln zł przychodów. To pierwszy raportowany okres po połączeniu Columbus Energy z Columbus Capital. Konsolidacja została zarejestrowana przez sąd w marcu tego roku.