Qumak zapewni contact center dla spółki Energa-Operator
Qumak przez najbliższe trzy lata będzie obsługiwać Telefoniczne Centrum Zgłoszeniowe firmy ENERGA-Operator. Całkowita potencjalna wartość zlecenia to ponad 11 mln zł netto.
Wygrany przez Qumak kontrakt obejmuje obsługę zgłoszeń telefonicznych oraz elektronicznych dla Energa-Operator w obszarze awaryjnym oraz infolinii dystrybucyjnej. Zlecenia realizowane w ramach kontraktu podzielone zostały na cztery obszary zadaniowe. Pierwszy z nich obejmuje zlecenia związane z przyjmowaniem, rejestracją i udzielaniem informacji w zakresie m.in.: zgłoszeń zagrożenia życia lub mienia wynikających z procesu dystrybucji energii elektrycznej, zgłoszeń dotyczących przerw w dostawach energii oraz przyłączeń, eksploatacji sieci, rozliczeń i windykacji. Przewidywana liczba obsługiwanych zapytań ze strony klientów Energa-Operator to 82,5 tys. w skali miesiąca. Wartość tej części kontraktu to około 7,1 mln zł netto. Kolejne trzy obszary rozszerzające realizowane zadania są opcjonalne i mogą być zlecone do 30 czerwca 2019 roku. Contact center będzie obsługiwany przez zespół konsultantów w otwartym na początku sierpnia przez Qumak w Płocku, Centrum Usług Service Desk.
Realizowana przez Qumak obsługa Telefonicznego Centrum Zgłoszeniowego pozwoli na poprawę obsługi zgłoszeń klienta i obniżenie kosztów związanych z funkcjonowaniem centrum.