TIM w pierwszym kwartale poprawił sprzedaż o 20%
Ze wstępnych szacunków wynika, że obroty TIM-u w marcu wyniosły 64,9 mln zł (wzrost o 11,6% rok do roku), zaś w całym pierwszym kwartale przekroczyły 176,7 mln zł, co oznacza wzrost o 19,9%. Szacowane przychody ze sprzedaży w kanale e-commerce wyniosły w marcu ponad 42,5 mln zł, czyli o 3,9% więcej niż w analogicznym miesiącu 2017 roku. Sprzedaż online w całym pierwszym kwartale 2018 roku poprawiła się o 16,5% do blisko 123,9 mln zł.
– Lepszy od marca 2018 roku był tylko październik 2017 roku, wyższą sprzedaż kwartalną osiągnęliśmy tylko w czwartym kwartale minionego roku. A przypomnę, że mówimy o miesiącach zimowych, a więc okresie, którego w czasach sprzed zmiany naszego modelu biznesowego w ogóle nie rozważalibyśmy w kategoriach bicia jakichkolwiek rekordów. Sezonowość naszych przychodów ze sprzedaży stała się przeszłością. Rok rozpoczęliśmy od najlepszego w historii stycznia. To samo dotyczy lutego i marca. Boom na rynku inwestycji jest faktem. To wszystko daje nam nie tylko powody do optymizmu, ale i solidny zastrzyk energii do pracy oraz ciągłego ulepszania naszego modelu działania – podkreśla Krzysztof Folta, prezes TIM-u.
.