Facebook

Dławnica kablowa VariaPro Rail

Nowa dławnica kablowa VariaPro Rail firmy Hummel spełnia wszystkie wymagania do użytku na kolejach. Produkt przeszedł pomyślnie testy standardów bezpieczeństwa pożarowego DIN EN 45545-2 i 45545-3 – tym samym może być stosowany bez ograniczeń w sieci europejskich kolei. Dławnica zostanie po raz pierwszy zaprezentowana na targach InnoTrans w Berlinie.

W dławnicach kablowych dla kolei szczególnie dokładnie testowane są wkłady ze sztucznego tworzywa. W przypadku pożaru połączenie wkręcane musi wytrzymać oddziaływanie płomieni przez co najmniej 15 minut (= klasa odporności ogniowej E15). Dławica VariaPro Rail przeszła ten sprawdzian z naddatkiem. Hummel stosuje w dławnicach VariaPro Rail wkłady uszczelniające z EPDM. Dzięki temu produkt można stosować w zakresie temperatur od -40 do +150oC. Połączenie oferuje stopień ochrony IP68 do 10 barów. Smukła linia korpusu dławnicy pozwala na użycie jej w ciasnych miejscach. Połączenie EMC zintegrowano już w wersji standardowej. Korpus jest wykonany z niklowanego mosiądzu. Nowe dławnica będzie początkowo dostępna w czterech wielkościach: M20, M25, M32 i M40. Warianty te pozwalają na zadławienie przewodów o średnicy 7-32 mm. Firma planuje rozszerzenie programu o wymiary od M12 do M63.

Dławnica kablowa dla kolejnictwa VariaPro Rail jest elementem nowej rodziny produktów VariaPro. Ideą tego programu jest modułowa koncepcja całego szeregu dławnic kablowych specjalnego przeznaczenia. Ofertę tę Hummel kieruje do szczególnie wymagających rynków korzystających ze specjalnych aplikacji (wysokie i niskie temperatury czy przemysł procesowy).
www.hummel.com

Aktualności

Notowania – GIE

Wyniki GUS

Archiwum

Elektrosystemy

Śledź nas