Facebook

Na 25-lecie TIM zmienia oblicze

13 czerwca we Wrocławiu firma TIM świętowała 25-lecie działalności. Wydarzenie rozpoczęło się w Operze Wrocławskiej. Galę zainaugurował występ Teatru Kultury Ruchu Ocelot, który stał się także inspiracją do pojawienia się na scenie prezesa zarządu TIM – Krzysztofa Folty. 

Podczas swojego wystąpienia prezes Folta podkreślił duże zmiany, które dokonały się w ostatnim czasie w spółce. Otwarcie internetowego kanału dystrybucji spowodowało, że już połowa obrotów firmy pochodzi ze sprzedaży online. TIM zaczął obecnie funkcjonować w hybrydowym modelu sprzedaży (sprzedaż tradycyjna + e-handel), co jest odpowiedzią na zmieniającą się rzeczywistość rynkową i modele zachowań klientów.
Druga istotna zmiana to unowocześniona identyfikacja wizualna. Nowy logotyp symbolizuje otwarcie kolejnego etapu w działalności firmy. – Zmieniające się otoczenie stale nas motywowało, inspirowało. Nieco paradoksalnie, choć bez cienia przesady, można powiedzieć, że TIM od 25 lat jest tym samym: ciągłą zmianą na lepsze – podsumował Krzysztof Folta.
Jubileuszową galę poprowadził Piotr Bałtroczyk. Wieczorną część obchodów uświetnił Maciej Maleńczuk z zespołem. Partnerami jubileuszu TIM były firmy: EM Group, Eaton Electric, Elko-Bis, Ergom, Hager, Marmat, nkt cables, Osram, Philips, Relpol, Schneider Electric i Tele-Fonika Kable.

Lipiec 2014

 

Aktualności

Notowania – GIE

Wyniki GUS

Archiwum

Elektrosystemy

Śledź nas