Facebook

Dwucyfrowe wzrosty TIM-u mimo pandemii

Sprzedaż TIM-u, zarówno w kwietniu jak i w pierwszych czterech miesiącach bieżącego roku, rosła w tempie dwucyfrowym. W związku z epidemią koronawirusa spore grono klientów spółki stanowią osoby i firmy, które po raz pierwszy zdecydowały się na zakupy poprzez sklep TIM.pl.

Ze wstępnych szacunków wynika, że przychody TIM-u wyniosły w kwietniu ponad 67,4 mln zł, czyli o 11,1% więcej niż w analogicznym okresie 2019 roku. Sprzedaż online przyniosła w tym czasie 47,8 mln zł, co oznacza wzrost rok do roku o 10%.

Po czterech miesiącach 2020 roku szacowane obroty TIM-u przekroczyły 283,2 mln zł, z czego 71,7% przyniósł kanał e-commerce. Zarówno całkowite przychody ze sprzedaży, jak i obroty z handlu online wzrosły w tym czasie o 12,5% rok do roku.

– Trzeci miesiąc z rzędu notujemy dwucyfrowe dynamiki wzrostu sprzedaży – wyższe niż przez większość miesięcy 2019 roku. Kwiecień 2020 roku był pierwszym pełnym miesiącem, w którym działalności TIM-u towarzyszyła pandemia koronawirusa SARS-CoV-2. Wyniki sprzedaży potwierdzają, że nasz model biznesowy sprawdził się w nowej rzeczywistości, podobnie jak system pracy zdalnej, w którym od połowy marca funkcjonuje ponad 90% pracowników spółki. Ten sukces nie byłby możliwy zarówno bez załogi TIM-u, jak i ekipy centrum logistycznego 3LP SA, które zajmuje się realizacją zamówień składanych przez naszych klientów. Klientów, wśród których jest całkiem spore grono kupujących po raz pierwszy na TIM.pl – osób i firm, które w związku z sytuacją epidemiczną często po raz pierwszy w życiu zdecydowały się na zakup artykułów elektrotechnicznych przez Internet – oznajmia Krzysztof Folta, prezes TIM-u.

Aktualności

Notowania – GIE

Wyniki GUS

Archiwum

Elektrosystemy

Śledź nas