Facebook

Charytatywna akcja TIM: 221 000 zł dla 17 organizacji

Zamiast druku kalendarzy i zakupu bożonarodzeniowych prezentów dla klientów TIM zdecydował się na realne, finansowe wsparcie dla lokalnych fundacji i instytucji. W ich wyborze pomogli sami klienci, zaś dostawcy produktów sprzedawanych na TIM.pl wspomogli przedsięwzięcie finansowo. W efekcie darowizny w wysokości 13 000 zł każda docierają właśnie do ostatnich beneficjentów akcji „TIM Mikołajów”. W sumie przekazana została pula środków o łącznej wartości ponad 220 000 złotych.

TIM to ogólnopolski dystrybutor artykułów elektrotechnicznych. Chociaż większość (70%) obrotów pochodzi ze sprzedaży online na TIM.pl, firma prowadzi również na terenie całego kraju 17 biur handlowych. I to właśnie do organizacji z tych 17 miast (lub ich okolic) trafiła pomoc w ramach świątecznej akcji TIM-u.

Miniony rok upłynął pod znakiem wielu zmian w życiu każdego z nas – czy to zawodowym, czy prywatnym. Postanowiliśmy, że my także coś zmienimy i to na lepsze. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy o rezygnacji z druku książkowych kalendarzy oraz zakupu prezentów świątecznych dla naszych klientów, a środkami przeznaczonymi wcześniej na te cele postanowiliśmy wesprzeć najbardziej potrzebujących. Wpisuje się to idealnie w założenia strategii odpowiedzialnego biznesu TIM pro, według której jednym z naszych celów jest wspieranie lokalnych społeczności – tłumaczy Krzysztof Folta, prezes zarządu TIM SA.

W wyborze beneficjentów „TIM-u Mikołajów” aktywnie uczestniczyli klienci TIM.pl. Zachęceni hasłem „Przekażmy wspólnie MOC!” z dużym zaangażowaniem wskazywali w ankiecie online najbardziej potrzebujące – ich zdaniem – instytucje ze swoich okolic, do których trafiła pula środków o łącznej wartości ponad 220 000 złotych. Tak duża kwota jest efektem dołączenia do akcji kilku dostawców produktów, które sprzedaje TIM – firm: EATON, F&F, Hager, Kontakt Simon, NKT, Philips oraz Schneider Electric.

Beneficjenci akcji

Od połowy grudnia 2020 r. trwają formalności związane z przekazaniem darowizn. W większości przypadków pieniądze trafiły już do potrzebujących, wskazanych przez klientów TIM. Poniżej pełna lista beneficjentów akcji „TIM Mikołajów”, która z pewnością będzie kontynuowana w okresie Bożego Narodzenia 2021 r.:

  • Hospicjum im. bł. ks. Jerzego Popiełuszki w Bydgoszczy,
  • Stowarzyszenie Hospicjum „Dar Serca” z Częstochowy,
  • Fundacja „Przyszłość dla Dzieci” z Olsztyna,
  • Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży Niepełnosprawnej „Światło Nadziei” z podleszczyńskiego Śmigla,
  • Fundacja „Szczęśliwe Dzieciństwo” z Lublina,
  • Fundacja „Dom w Łodzi” z Łodzi,
  • Domowe Hospicjum dla Dzieci w Opolu,
  • MATIO Fundacja Pomocy Rodzinom i Chorym na Mukowiscydozę z Krakowa,
  • Fundacja „Dobry Duszek” z Radomia,
  • Fundacja Dom Hospicyjny – Hospicjum św. Jana Ewangelisty w Szczecinie,
  • Hospicjum “Nadzieja” w Toruniu,
  • Polskie Towarzystwo Opieki Paliatywnej – Oddział w Wałbrzychu,
  • Fundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą” z Warszawy,
  • Fundacja „Bajkowa Fabryka Nadziei” z Białegostoku,
  • Wczesna Diagnostyka i Rehabilitacja ATOS z Zielonej Góry,
  • Fundacja „Na ratunek dzieciom z chorobą nowotworową” z Wrocławia,
  • Ośrodek Wsparcia Rodziny z Chorzowa.

TIM SA jest największym hurtowym dystrybutorem artykułów elektrotechnicznych w Polsce (według miesięcznika „Elektrosystemy”, nr 5/2020). Spółka powstała w 1987 roku we Wrocławiu, od 1998 r. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. TIM stawia na omnichannel – sprzedaż prowadzona jest na TIM.pl, w aplikacji mobilnej mTIM, telefonicznie oraz poprzez ogólnopolską sieć biur
i przedstawicieli handlowych.

Centrala TIM SA znajduje się we Wrocławiu. Spółka tworzy Grupę Kapitałową TIM wraz z 3LP SA – operatorem centrum logistycznego w podwrocławskich Siechnicach. Obiekt specjalizuje się w obsłudze podmiotów (także spoza Grupy TIM) działających w sektorze e-commerce.

Aktualności

Notowania – GIE

Wyniki GUS

Archiwum

Elektrosystemy

Śledź nas