TIM Mikołajów 2021: wsparcie otrzymało 18 organizacji
Firma TIM SA wraz ze swoimi klientami drugi rok z rzędu pomogła najbardziej potrzebującym w ramach akcji TIM Mikołajów. Wsparcie finansowe otrzymało 18 fundacji i innych instytucji z całej Polski.
Pula środków o łącznej wartości ponad 350 000 złotych trafiła do lokalnych instytucji i fundacji. Na każdy z 17 regionów, w których funkcjonują biura handlowe spółki przypadła darowizna w wysokości 21 000 zł (w ubiegłym roku było to 13 000 zł). Większa kwota jest efektem dołączenia do akcji 35 producentów, których wyroby TIM ma w swojej ofercie. W wyborze beneficjentów aktywnie uczestniczyli klienci TIM.pl, którzy w ankiecie online wskazywali ich zdaniem najbardziej potrzebujące instytucje ze swojej okolicy.
– Już po raz drugi z rzędu przeprowadziliśmy akcję świąteczną, w ramach której zrezygnowaliśmy z zakupu prezentów świątecznych dla klientów, a w zamian przekazaliśmy przeznaczone na ten cel środki lokalnym fundacjom i instytucjom – mówi Krzysztof Folta, prezes zarządu TIM S.A.
Pomimo tego, że TIM działa w 17 regionach, w drugiej edycji akcji wybrano 18 beneficjentów. Klienci Biura Handlowego z Radomia równą liczbę wskazań oddali w ankiecie na dwa podmioty. W związku z tym TIM postanowił podzielić przypadającą na ten region kwotę i wesprzeć oba podmioty. Pośród wybranych beneficjentów znajdują się instytucje o różnym przedmiocie działalności. Są to zarówno domy dziecka, hospicja, fundacje pomocowe, a nawet klub sportowy.