Przychody TIM w październiku wzrosły o 7,1%
Ze wstępnych szacunków wynika, że w październiku 2022 r. miesięczne przychody TIM SA ze sprzedaży netto towarów i usług związanych bezpośrednio ze sprzedażą towarów wyniosły 128,8 mln zł (+7,1% rdr.).
Po 10 miesiącach 2022 r. całkowite przychody ze sprzedaży są wyższe o 18% niż w analogicznym okresie 2021 r. (1,22 vs 1,03 mld zł), zaś przychody ze sprzedaży online realizowanej samodzielnie przez klientów – o 16,3% (849,2 vs 730,3 mln zł). Przychody ze sprzedaży online realizowanej samodzielnie przez klientów wzrosły w październiku 2022 r. o 0,8 % rdr. – do 87,2 mln zł.
– Biorąc pod uwagę, że wyniki sprzedażowe marca były nienaturalnie wysokie z powodu wybuchu wojny za naszą wschodnią granicą, co zaowocowało niepewnością w zakresie dostępności produktów, październik był pod względem sprzedaży najlepszym miesiącem 2022 roku. Osiągnęliśmy to pomimo długiego weekendu, który przypadł na ostatni dzień roboczy tego miesiąca – podkreśla Krzysztof Folta, prezes zarządu TIM SA.
– Procentowy wzrost sprzedaży rok do roku był w październiku 2022 roku najwyższy spośród wszystkich miesięcy drugiego półrocza. Rok temu najwyższy poziom sprzedaży zanotowaliśmy we wrześniu, dwa lata temu – w listopadzie. W październiku 2022 roku z oferty TIM-u skorzystało ponad 20,5 tysiąca klientów, co oznacza rekordowy miesiąc w całej historii spółki. To znakomity rezultat niemal w przededniu trzydziestych piątych urodzin TIM-u, które przypadają 25 listopada – dodaje Krzysztof Folta.