Obroty TIM w styczniu wyższe o 23%
45,17 mln zł, czyli o 22,9% więcej niż rok wcześniej, wyniosły przychody TIM ze sprzedaży w styczniu 2017 r. – wynika ze wstępnych wyliczeń spółki.
73% styczniowych przychodów TIM-u pochodziło z e-handlu. Obroty z kanału e-commerce osiągnęły poziom 33 mln zł, co oznacza wzrost o 17,3% w stosunku do analogicznego miesiąca z roku 2016.
– Mimo że w dużej mierze odstroiliśmy się od sezonowości branży budowlanej, zima pozostaje czasem, w którym popyt na artykuły elektryczne jest niższy niż w pozostałych porach roku. Dlatego też tak wysoka dynamika wzrostu styczniowych przychodów TIM ze sprzedaży pozwala spoglądać z optymizmem na kolejne miesiące 2017 roku. Oczywiście nadal będziemy umacniać nasze przewagi konkurencyjne: najszerszą w Polsce ofertę produktów elektrotechnicznych dostępnych od ręki oraz atrakcyjne warunki cenowe dla stałych klientów – oznajmia Krzysztof Folta, prezes spółki TIM.