TIM w połowie 2017 r. poprawił sprzedaż o 4%
298,67 mln zł, czyli o 4% więcej niż w analogicznym okresie 2016 roku wyniosły przychody TIM ze sprzedaży w okresie styczeń-czerwiec bieżącego roku – wynika ze wstępnych szacunków.
Przychody z kanału e-commerce w pierwszym półroczu 2017 roku szacowane są na 214,45 mln zł, co oznacza wzrost rok do roku o 4,5%. Obroty TIM w samym czerwcu 2017 wyniosły 52,55 mln zł, z czego w kanale e-commerce – 37,91 mln zł. W porównaniu z czerwcem 2016 oznacza to spadek odpowiednio o 7,3% i 1,5%.
– Długi czerwcowy weekend sprawił, że w większości firm – a klienci z sektora B2B stanowią niemal 100% naszych klientów – mieliśmy do czynienia de facto tylko z 20 dniami roboczymi, co nie pozostało bez wpływu na poziom naszych obrotów w tym miesiącu. Skumulowane przychody ze sprzedaży za całe pierwsze półrocze są jednak wyższe niż przed rokiem, co stanowi potwierdzenie, że nasz model działania sprawdza się i w dłuższej perspektywie gwarantuje wzrosty – komentuje Krzysztof Folta, prezes TIM-u.