Nowe logo Bosch Rexroth
Nowy logotyp firmy Bosch Rexroth pierwszy raz zaprezentowano na targach Hannover Messe. Rebranding potrwa trzy lata.
Od 2016 roku Bosch Rexroth podlegała procesowi dogłębnej zmiany – od struktur wewnętrznych po strategię biznesową, według której firma angażuje się przede wszystkim w nowe rozwiązania technologiczne, wykorzystywanie efektu synergii zarówno na rynku, jak i w obrębie Grupy Bosch, a także w rozwój koncepcji Fabryki Przyszłości. Na tę ostatnią składają się przede wszystkim oprogramowanie i rozwiązania do automatyzacji oraz połączenia sieciowego.
W ostatnim czasie spółka przeszła także zmianę wizerunkową wprowadzając nowe logo. Po raz pierwszy zaprezentowano je podczas tegorocznych targów Hannover Messe, które odbyły się w dniach 23-27 kwietnia.
Jak podkreśla spółka, nowy logotyp „Rexroth – A Bosch Company” symbolizuje nowoczesność, niezależność i elastyczność, a także przynależność firmy do mocnej grupy. Kombinacja czcionek i kolorów symbolizuje istotę marki Bosch Rexroth: wprawianie w ruch.
Nowy projekt logotypu firmy został specjalnie dostosowany do wymagań projektowych cechujących media cyfrowe. Kolor niebieski symbolizuje przemysł, a historycznie rzecz biorąc, kolor ten jest rozpoznawany jako symbol firmy Bosch Rexroth. Dodatkowo „A Bosch Company” odzwierciedla powiązanie z firmą Bosch.
Globalne wdrażanie nowego wizerunku marki będzie trwało trzy lata.