TIM z nowym rekordem sprzedaży
Październikowa sprzedaż w TIM-ie okazała się rekordowa. Po raz pierwszy w historii przekroczyła ona poziom 80 mln zł. Również przychody w kanale e-commerce były najwyższe i wyniosły blisko 57 mln zł.
Październik 2019 roku to pierwszy miesiąc w historii TIM-u, gdy szacowane przychody spółki wyniosły ponad 80 mln zł (80,4 mln zł). To o 9% więcej niż przed rokiem. Szacowane przychody z kanału e-commerce osiągnęły w październiku również rekordowy poziom niemal 57 mln zł (56,9 mln zł), notując wzrost rok do roku o 7,4%.
Narastająco po 10 miesiącach 2019 roku obroty TIM-u są wyższe o 40 mln zł (6,4%) od poziomu z analogicznego okresu roku ubiegłego i wynoszą prawie 668,4 mln zł.
– Październik to zawsze środek najintensywniejszego okresu w branży elektrotechnicznej, na dodatek z bardzo dużą liczbą dni roboczych. Z jednej strony mogliśmy zatem spodziewać się kolejnego rekordu właśnie teraz, z drugiej – przekroczenie 80 mln zł do końca nie było pewne. To dla nas historyczna chwila. Stoi za nią już ponad sześć lat najnowszej historii TIM-u, w której związaliśmy się z kanałem e-commerce. Historii naprawdę intensywnej pracy całego naszego zespołu oraz zaufania rosnącego grona klientów. Gorąco za to dziękuję. Historia jest ważna, jednak to przyszłość jest ciekawsza. Wierzę, że tak jest i w przypadku TIM-u, który jeszcze wiele razy zaskoczy rynek – oznajmia Krzysztof Folta, prezes TIM-u.