Mocne wzrosty TIM-u w e-commerce
Szacowane przychody TIM ze sprzedaży netto towarów i usług związanych bezpośrednio ze sprzedażą towarów wyniosły po pierwszym miesiącu 2020 roku ponad 69 mln zł, co wobec 63,6 mln zł w styczniu 2019 oznacza wzrost o 8,6%. Obroty w kanale e-commerce zwiększyły się o 12,5% i stanowiły ponad 76,4% przychodów ogółem wobec 73,7% rok wcześniej.
– Rok 2020 rozpoczęliśmy od istotnego wzrostu przychodów, przede wszystkim dzięki zwiększonej sprzedaży w kanale e-commerce (wzrost o 12,5% r/r). Cieszę się, że kanał, na który kładziemy największy nacisk i który jest fundamentem naszego modelu biznesowego, już od początku roku rośnie tak dynamicznie. Warto także podkreślić, że przychody w styczniu 2020 r. były aż o 14% wyższe niż w grudniu 2019 r. To już trzeci kolejny taki styczeń, w którym obroty przekroczyły poziom z grudnia roku poprzedzającego – dlatego pozytywnie patrzymy na kolejne miesiące – komentuje Krzysztof Folta, prezes spółki TIM-u.