Facebook

Rekordowe 216 mln zł przychodów TIM-u

Ze wstępnych szacunków wynika, że po raz pierwszy w historii TIM przychody ze sprzedaży spółki przekroczyły w pierwszym kwartale poziom 200 mln zł – i to znacznie. W porównaniu z pierwszym kwartałem 2019 roku wynik okazał się o blisko 13% lepszy.

W pierwszych trzech miesiącach 2020 roku przychody ze sprzedaży TIM-u wyniosły niemal 215,8 mln zł, czyli aż o 12,9% więcej niż w analogicznym okresie 2019 roku. 72% tej kwoty (155,3 mln zł) przyniosła sprzedaż online, która wzrosła rok do roku o 13,3%.

Szacowane obroty za marzec 2020 roku wyniosły prawie 78,6 mln zł, czyli o 12,7% więcej niż w analogicznym miesiącu roku 2019. Kanał e-commerce wygenerował w tym czasie 52,8 mln zł, czyli o 9,9% więcej niż przed rokiem.

– Za nami najlepszy pierwszy kwartał w historii, z niemal rekordową miesięczną dynamiką w lutym i ponadprzeciętnym, jeśli spojrzeć chociażby na cały 2019 rok, wzrostem w marcu. Dane za ten miesiąc pokazują, że – pomimo pogarszającej się sytuacji epidemicznej w dwóch ostatnich tygodniach – machina sprzedażowa TIM-u nie zwolniła. Nasz hybrydowy model biznesowy bardzo dobrze sprawdza się w obecnych czasach. Klienci wybierają zakupy online na TIM.pl zamiast wizyt w tradycyjnej hurtowni. Korzystają z najszerszej oferty produktów elektrotechnicznych w Polsce dostępnych w 24 godziny, ale i zyskują coś znacznie obecnie ważniejszego – poczucie bezpieczeństwa z dostawą bezpośrednio tam, gdzie przebywają – podkreśla Krzysztof Folta, prezes TIM-u.

Zamówienia składane przez klientów są realizowane i dostarczane na bieżąco. Warto zwrócić uwagę, że wszystkie spółki tworzące Grupę TIM zachowały ciągłość działania, a ponad 95% pracowników pionów biznesowych oraz back office-u pracuje zdalnie. Pracownicy operacyjni zatrudnieni w centrum logistycznym 3LP wykonują swoje obowiązki zgodnie z nową organizacją pracy, z zachowaniem rygorystycznych zasad bezpieczeństwa oraz wykorzystaniem środków ochrony osobistej.

Utrzymanie ciągłości pracy oraz osiągnięcie prezentowanych, rekordowych wyników sprzedażowych to ogromna zasługa wszystkich pracowników TIM-u i 3LP. Bardzo im za to dziękuję. Chciałbym także podziękować naszym klientom za zaufanie, że możemy realizować ich potrzeby biznesowe w tak trudnych okolicznościach – dodaje Krzysztof Folta.

Więcej aktualności

W.EG Polska łączy się z Kaczmarek Electric

W.EG Polska łączy się z Kaczmarek Electric

14 stycznia 2021 roku podpisana została umowa pomiędzy W.EG Po…

Teledyne przejmuje Flir Systems

Teledyne przejmuje Flir Systems

Teledyne Technologies Incorporated oraz Flir Systems podpisały…

Targi Automaticon, Światło i Elektrotechnika w jednym terminie

Targi Automaticon, Światło i Elektrotechnika w jednym terminie

Przedstawiciele Sieci Badawczej Łukasiewicz – Przemysłowego In…

Rusza kampania dotycząca zużytego oświetlenia

Rusza kampania dotycząca zużytego oświetlenia

Organizacja ElektroEko, we współpracy z partnerami Signify, Le…

Więcej aktualności

W.EG Polska łączy się z Kaczmarek Electric

W.EG Polska łączy się z Kaczmarek Electric

14 stycznia 2021 roku podpisana została umowa pomiędzy W.EG Polska oraz Kaczmarek Electric SA, w wyniku której powstanie jedna z największych sieci dystrybucji artykułów elektrotechnicznych w Polsce. W ramach transakcji firma Wurth Elect…

Teledyne przejmuje Flir Systems

Teledyne przejmuje Flir Systems

Teledyne Technologies Incorporated oraz Flir Systems podpisały 4 stycznia umowę przejęcia Flir. Wartość transakcji wynosi około 8 miliardów USD. Połączenie dwóch firm planowane jest na połowę roku. Zgodnie z warunkami umowy, akcjonariusz…

Targi Automaticon, Światło i Elektrotechnika w jednym terminie

Targi Automaticon, Światło i Elektrotechnika w jednym terminie

Przedstawiciele Sieci Badawczej Łukasiewicz – Przemysłowego Instytutu Automatyki i Pomiarów PIAP oraz Agencji SOMA postanowili zorganizować w jednym czasie: 26. Międzynarodowe Targi Automatyki i Pomiarów Automaticon 2021, 19. Międzynarodowe…

Rusza kampania dotycząca zużytego oświetlenia

Rusza kampania dotycząca zużytego oświetlenia

Organizacja ElektroEko, we współpracy z partnerami Signify, Ledvance i Tungsram, ponownie ruszają z kampanią edukacyjną „Już nie świeci? Oddaj do elektrośmieci”. Eksperci chcą zwiększyć świadomość konsumentów dotyczącą właściwego postępowan…

Aktualności

Notowania – GIE

Wyniki GUS

Archiwum

Elektrosystemy

Śledź nas