Nowe logo Grupy Grodno
Zarząd Grodno SA, po 30 latach działalności, podjął decyzję o przeprowadzeniu rebrandingu spółki. W ramach nowej wizualizacji zmienione zostało logo firmy.
– Rebranding Grodna powstał na podstawie historii, potrzeb oraz rzeczywistości spółki. Nowe logo odwzorowuje wartości Grodna wypracowane przez 30 lat działalności. Sygnet spółki to piorun oraz znak powtarzalności. Piorun to symbol dynamizmu, natomiast okrąg to znak kompleksowości rozwiązań oraz relacji, jakie spółka buduje wokół siebie. Całość odzwierciedla główne idee Grodna: dynamizm, kompleksowość oraz eksperckość firmy. Oczywiste skojarzenie sygnetu z elektrycznością to też prostota, która cechuje lidera na rynku – przekazał w komunikacie zarząd przedsiębiorstwa.
Grodno SA jest firmą rodzinną działającą na rynku elektrotechnicznym w Polsce od 1990 r. W wyniku szybkiego rozwoju na przestrzeni ostatnich lat powstała Grupa Grodno, która aktualnie składa się ze spółek: Grodno SA, BaRGo Sp. z o.o., Magma sp. z o.o. oraz Inegro Sp. z o.o.
Grupa Grodno prowadzi działalność w 88 hurtowniach elektrycznych w całym kraju (w tym 11 oddziałów franczyzowych, 9 punktów spółki zależnej Bargo i 6 spółki zależnej Magma). Pod względem przychodów zajmuje obecnie trzecie miejsce wśród sieci hurtowni elektrotechnicznych. Grodno należy do europejskiego zrzeszenia hurtowni elektrotechnicznych FEGIME.