Facebook

Trwa akcja #DreamTIM dla Dzieciaków

1 czerwca, w Dzień Dziecka, na platformie e-commerce TIM.pl wystartowała sprzedaż koszulek charytatywnych akcji #DreamTIM dla Dzieciaków. Całkowity przychód z ich sprzedaży trafi do 17 domów dziecka z całej Polski. Równolegle TIM rozwija dziecięcą kreatywność organizując konkurs plastyczno-multimedialny dla podopiecznych tych placówek.

W 2020 r. podczas bożonarodzeniowej akcji TIM Mikołajów klienci wskazali 17 lokalnych fundacji i organizacji, do których trafiło 221 000 zł od TIM i jego dostawców. Wiosną 2021 r., w ramach #DreamTIM dla Dzieciaków, TIM postanowił zaprosić kupujących na TIM.pl do jeszcze większego zaangażowania – finansowego. 50 zł netto wydane na charytatywną koszulkę to 50 zł, które trafi do domu dziecka w jednym z 17 regionów, w których działają biura handlowe TIM-u. TIM SA pokrywa bowiem 100% kosztów wytworzenia t-shirtów. Lista placówek dostępna jest na https://www.tim.pl/dreamtim-dla-dzieciakow/.

Konkurs z nagrodami

Drugą częścią akcji jest konkurs z nagrodami dla podopiecznych tych 17 domów dziecka. Zadaniem jest przygotowanie pracy w dowolnej formie na jeden z trzech tematów:

  • Elektryk – znaczy władca prądu
  • Odnawialne źródła energii – co to znaczy?
  • Jak będzie wyglądał świat w najbliższej przyszłości?

Strategia odpowiedzialnego biznesu

Wdrożona w 2019 roku strategia odpowiedzialnego biznesu TIM pro ukierunkowana jest na wspieranie lokalnych społeczności, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci i młodzieży. Pracownicy TIM-u w ramach wolontariatu pracowniczego (przed wybuchem pandemii) pomagali w remoncie placówek szkolnych i przedszkolnych, zaś wsparcie z kolejnych edycji programu grantowego TIM-u w bardzo dużej części trafiło do dziecięcych i młodzieżowych drużyn sportowych, domów dziecka, hospicjów dziecięcych i fundacji działających na rzecz młodych.

Wiemy, że jako duża firma możemy zrobić wiele dla otaczającego nas świata. Pomaganie jest częścią naszej kultury organizacyjnego od niemal trzydziestu pięciu lat. Od ponad dwóch lat nasze zaangażowanie społeczne planujemy i realizujemy w sposób strategiczny. Jesteśmy świadomi, że włączając w te przedsięwzięcia nie tylko pracowników TIM-u, ale i naszych klientów, dostawców i innych partnerów biznesowych możemy po prostu zrobić o wiele więcej. Stąd najpierw idea bożonarodzeniowego TIM-u Mikołajów, a teraz akcji #DreamTIM dla Dzieciaków – mówi Krzysztof Folta, prezes zarządu TIM SA.

Wszystkie informacje na https://www.tim.pl/dreamtim-dla-dzieciakow/.

Więcej aktualności

ABB przejmie ASTI Mobile Robotics Group

ABB przejmie ASTI Mobile Robotics Group

Koncern ABB przejmie ASTI Mobile Robotics Group (ASTI), global…

System SARSA chroni linie energetyczne

System SARSA chroni linie energetyczne

W lipcu rozpoczęły się testy funkcjonalne Systemu Autonomiczne…

Debiut Onde na giełdzie

Debiut Onde na giełdzie

19 lipca na giełdzie w Warszawie zadebiutowały akcje spółki On…

Fanuc wyprodukował 750-tysięcznego robota

Fanuc wyprodukował 750-tysięcznego robota

W japońskim zakładzie firmy Fanuc wyprodukowano niedawno 750-t…

Więcej aktualności

ABB przejmie ASTI Mobile Robotics Group

ABB przejmie ASTI Mobile Robotics Group

Koncern ABB przejmie ASTI Mobile Robotics Group (ASTI), globalnego producenta autonomicznych robotów mobilnych (AMR) wraz z szerokim portfolio aplikacji, których realizacja jest możliwa dzięki  pakietom oprogramowania firmy. Poszerzy to ofe…

System SARSA chroni linie energetyczne

System SARSA chroni linie energetyczne

W lipcu rozpoczęły się testy funkcjonalne Systemu Autonomicznej Redukcji Skutków Awarii (SARSA), opracowanego w ramach projektu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, przez konsorcjum w składzie PGE Dystrybucja, MindMade sp. z o.o., wchodzącej…

Debiut Onde na giełdzie

Debiut Onde na giełdzie

19 lipca na giełdzie w Warszawie zadebiutowały akcje spółki Onde (wcześniej PBDI), budującej m.in. farmy wiatrowe i słoneczne. Onde jest wykonawcą infrastruktury dla sektora energetyki odnawialnej (OZE), w szczególności farm wiatrowych …

Fanuc wyprodukował 750-tysięcznego robota

Fanuc wyprodukował 750-tysięcznego robota

W japońskim zakładzie firmy Fanuc wyprodukowano niedawno 750-tysięcznego robota przemysłowego. Obecnie Fanuc produkuje miesięcznie około 8 tys. robotów przemysłowych, ale wydajność japońskich fabryk sięga 11 tys. robotów miesięcznie. Fan…

Aktualności

Notowania – GIE

Wyniki GUS

Archiwum

Elektrosystemy

Śledź nas