TIM: wysokie wzrosty w e-commerce
Ze wstępnych szacunków wynika, że przychody TIM SA ze sprzedaży online realizowanej samodzielnie przez klientów wzrosły w lutym 2022 r. o 53,3% w porównaniu z analogicznym okresem 2021 r. i wyniosły ponad 79 mln zł. Szacowane łączne przychody ze sprzedaży netto towarów i usług związanych bezpośrednio ze sprzedażą towarów osiągnęły poziom ponad 113,6 mln zł (+41,1% rdr.).
Po dwóch miesiącach 2022 r. narastające przychody ze sprzedaży TIM SA wyniosły według szacunków niemal 218 mln zł, tj. o 40% więcej niż po dwóch pierwszych miesiącach 2021 r. W przypadku przychodów ze sprzedaży online realizowanej samodzielnie przez klientów wzrost był wyższy – za okres styczeń-luty 2022 r. sięgnął on 47,1% rdr. (154,5 vs 105 mln zł).
– Luty to najkrótszy miesiąc i 20 dni roboczych, jednak były one dla TIM-u wyjątkowe. Nasza sprzedaż w przeliczeniu na dzień roboczy osiągnęła rekordowe niemal 5,7 miliona złotych. Ponad 53-procentowa dynamika wzrostu sprzedaży online realizowanej samodzielnie przez klientów jest najwyższa w historii obecności Spółki w e-commerce – mówi Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM SA.
Pomoc dla Ukrainy
Zarząd TIM-u zdecydował o przeznaczeniu 100 tysięcy złotych na wsparcie Ukrainy i jej mieszkańców, mierzących się z konsekwencjami agresji Rosji na ten kraj. Pomoc trafi zarówno do uchodźców w Polsce, jak i osób oraz instytucji na terenie Ukrainy.